FAQ-GYIK

  1. Mi az Önkiszolgáló raktározás?

Az önkiszolgáló raktározás vagy más néven self storage olyan raktározási forma, melynek során magánszemélyeknek és cégeknek kínálnak bérlési lehetőséget őrzött raktárhelyiségekre. A tárolók többféle méretben állnak rendelkezésre az ügyfelek igényeinek megfelelően. A kiválasztott raktárhoz csak Önnek van hozzáférése, melyhez 0-24-ben hozzáférést biztosítunk. Budapesten, raktáraink biztonsági rendszerekkel vannak ellátva, tiszták, szárazak és a hét minden napján hozzáférhetők.

  1. Milyen módon tekinthetem meg a raktárakat?

A tárolókat / raktárakat kérés esetén személyesen mutatjuk meg, így esetlegesen lehetőség nyílik arra is, hogy amennyiben a megtekintéskor felmerül, hogy más méretre van szükség (akár kisebbre, akár nagyobbra), úgy a helyszínen megmutatjuk az elérhető raktár helyszíneket, illetve a bérelhető / kiadó tároló helyiségeket

  1. Hogy történik a szerződés kötés?

A szerződés kötésre, több megoldás is van, ezt kérjük előre egyeztesse munkatársainkkal. Alapvetően online szerződés kötés valósul meg, teljesen az ügyeleink igényeihez igazodva, de természetesen előzetes egyeztetés alapján személyes szerződéskötésre is van lehetőség.

  1. Szerződéskötéskor mit kell fizetnem?

A kaució összegét és az első bérleti díjat, illetve kedvezmény igénybevétele esetében, a ked

  1. Mit tárolhatok a raktárakban, tárolókban?

Szinte mindent raktározhat nálunk, bútorokat, árúkészletet, eszközöket, járműveket, szerszámokat, dobozokat, mindent ami otthon vagy vállalkozásában megtalálható, kivéve :

o   romlandó, szerves anyagokat, dolgokat

o   gyúlékony dolgokat, anyagokat

o   veszélyes hulladékot

o   hulladékot, szemetet

o   hatályos törvénybe ütköző dolgokat, tárgyakat, kellékeket, eszközöket

  1. Milyen tevékenység végezhető a raktárakban?

TILOS bárminemű hanggal, vagy kosszal járó műszaki szerelés, hegesztés, tűz használat, hangos tevékenység, hangos zene, dohányzás, alkoholfogyasztás.A raktárak, tárolók műhelynek, vállalkozási tevékenységre nem használhatóak.  Ezek megszegése a kaució elvesztését, és a bérleti szerződés felmondását okozzák.

  1. Milyen gyakran van hozzáférésem a raktározott tárgyaimhoz?

Mindig hozzáférhet bérelt tárolójához. Hétfőtől vasárnapig, az év minden napján, még ünnepnapokon is akkor jöhet és mehet, amikor csak akar.  

A kapuk a raktárhelyiségek hozzáféréséhez, az Ön, illetve az Ön által megjelölt további 2 személy telefonszámával lesz nyitható. A nyitáshoz az általunk megadott telefonszámot kell az Ön készülékéről felhívni, és a kapu kinyilik, és ugyanilyen módon kell visszazáráskor tenni. A telefonszámokat és a személyek nevét a szerződéskötéskor kell leadni, és azok bármikor módosíthatóak.

  1. Kinek van hozzáférése a raktáramhoz?

Csak Önnek van hozzáférése a saját tárolójához, a tárolóhoz, raktárhoz vagy mini tárolóhoz másnak nincs hozzáférése!

A tárolót a Bérlő által meghatározott személyek használhatják kizárólag. A raktárhelyiség nem átruházható, az abban tárolt tárgyakért a szerződést kötő Bérlő a felelős. Bérlő saját telefonszámán kívül maximum 2 darab nyitási telefonszámot adhat meg

  1. Hol található a raktár?

raktár Budapest területén helyezkedik el, a …………………………….  

  1. Mekkora raktárra, tárolóra van szükségem?

A megfelelő raktár kiválasztásához sok szempontot érdemes megvizsgálni. Próbálja ki tárhelybecslő szolgáltatásunkat és határozza meg az ideális területet, amire szüksége van! A lakása alapterülete, a szállító járműve mérete, vagy a tárolni kívánt dobozai számának alapján tudja kalkulálni, hogy mekkora raktárra lesz szüksége. Ha nem biztos a méretben, jól képzett raktárvezetőink szívesen segítenek a megfelelő raktárszoba kiválasztásában. Vegye fel velünk a kapcsolatot!

  1. Milyen gyorsan tudok önkiszolgáló raktárt bérelni és beköltözni?

Önkiszolgáló raktárak esetén gyorsan lezajlik a folyamat és be is tud költözni. Ha minden megfelelő dokumentummal rendelkezik, amelyek szükségesek a szerződés megkötéséhez, akkor már az érdeklődés napján be tud költözni a kiszemelt raktárhelyiségbe. Fontos, hogy a kauciót és az első számlát a beköltözést megelőzően kell kiegyenlítenie. További információkért kérjük, keresse fel munkatársainkat a telefonszámon vagy a Kapcsolat menüpontban található űrlapon keresztül!

  1. Mennyibe kerül a raktár, a kiírt árak valósak?

A pontos ár, amit fizet, mindig a bérelni kívánt raktárszoba méretétől függ. Célunk, hogy ár-érték arányban a legjobb megoldást kínáljuk Önnek, ezért nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a lehető legkisebb, de még tökéletesen megfelelő méretű helyiséget ajánljuk értékeinek. Hasznos tanácsokkal tudjuk segíteni abban is, hogyan pakolhat úgy, hogy a leghatékonyabban használja ki a rendelkezésre álló teret.

  1. Mi történik, ha nem tudom fizetni a bérleti díjat?

Az ÁSZF ben meghatározottak szerint, a türelmi időt követően, a tároló / raktárhelyiség lezárásra kerül, illetve a számla rendezéséig a bérleményhez nem tud hozzáférni.

  1. Kedvezmények vannak?

A megfelelő raktárszoba kiválasztásához sok szempontot kell figyelembe venni, ami mind befolyásolhatja a bérleti díjat. Célunk, hogy Önnek az árban és méretben is legideálisabb megoldást tudjuk biztosítani a raktár bérlés terén, ezért több, személyre szabott kedvezmény elérhető, mely függ a bérleti időszak hosszától és a bérelt raktár nagyságától.

  1. Kedvezményt szeretnék, ez esetben előre kell fizetnem az összes havi díjat?

Ezt Ön dönti el. Lehet havonta is fizetni a bérleti díjat, de ha hosszabb távra előre fizet, akkor speciális kedvezményeket adunk.

  1. Mi történik, ha kaptam kedvezményt de előbb jövök?

Ebben az esetben időarányosan az eltöltött időre számoljuk ki milyen bérleti díj (havi díj) lett volna érvényben, és a különbözettel kell elszámolni.

  1. Vásárolhatok dobozt és csomagolóeszközt a költözéshez?

Igen. A dobozoktól a csomagoló fóliákig mindent megtalál nálunk. Tekintse meg kínálatunkat, és vásároljon meg mindent, amire a raktár bérlése során szüksége lehet!

  1. Milyen méretű raktárakat tudok bérelni?

A legkisebb raktárterületek egy köbméter nagyságú egységek, kérjük nézze át kínálatunkat. Egyedi méretekre is vannak lehetőségek, amelyeket nem lát a kínálatban, kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken.

  1. Tudok fűtött raktárt bérelni?

Nem, jelenleg a raktáraink nem fűtött épületek.

  1. Milyen belmagasságúak a raktárszobák?

A belmagasság két féle, kérhető a standard 2,1-2,2 méter, illetve van lehetőség nagyobb egyedi méretre is.

  1. Milyen biztonsági rendszerrel rendelkeznek?

Raktárainkat úgy alakítottuk ki, hogy értékeit a lehető legnagyobb biztonságban tárolhassa. Számos biztonsági rendszerrel óvjuk nálunk elhelyezett ingóságait. Egy személyre szabott lehetősége a belépésre, így juthat be az épületbe, amely folyamatos, 24 órás CCTV kamerarendszer által felügyelt. A terület riasztó és kivonuló őrszolgálattal rendelkezik. Mindemellett csak Önnek van hozzáférése a raktárához.

  1. Milyen dokumentumokra van szükségem szerződéskötéskor?

Ez attól függ hogy magánszemélyként vagy cégként kíván szerződni a tároló vagy raktár bérlésére.
Amennyiben magánszemélyként bérel raktárt, abban az esetben a személyazonosságát igazoló okmányra (személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány) és a lakcímkártyájára van szüksége.
Céges bérlés esetén a következő dokumentumok szükségesek a bérleti szerződés megkötéséhez: cégkivonat, aláírási címpéldány és az aláíró személyi igazolványának másolata.

  1. Hogyan fizethetem a bérleti díjat?

Több módon is fizetheti a raktárbérlés díját. Bankkártyával vagy banki átutalással is rendezheti bérleti számláit.
Havonta küldjük a számlát, amely a következő havi bérleti díjról szól. Amennyiben egyszerre több havi bérleti díjat szeretne rendezni, hogy ne kelljen minden hónapban utalnia, kérés esetén egyedi fizetési konstrukciót biztosítunk Önnek!

  1. Mit tartalmaz a bérleti díj?

A bérletidíj már tartalmaz minden felmerülő havi költséget: a raktár havi bérleti díját és a szolgáltatói díjat is. A biztosítéki letét (kaució) egy vagy két havi listaáron szereplő bruttó bérleti díjnak felel meg, amely szerződéskötéskor fizetendő, és visszautaljuk a raktárbérlés megszűnését követően. A szolgáltató díj fedezi a takarítási- és rezsi költségeket, a hókotrás és a folyamatos őrzés díját, valamint az eszközhasználatot, így Önnek nem kell tartania további rejtett költségektől.

  1. Vannak rendelkezésre álló kézikocsik, békák, villás targoncák a tárolóba történő bepakoláshoz?

Igen, hamarosan elérhetőek lesznek kézikocsik és békák, amelyek díjmentesen állnak bérlőink rendelkezésére, hogy értékeiket, bútoraikat kényelmesebben tudják elhelyezni a raktárban.

  1. Van lehetőség kedvezményes raktárbérlésre is?

Igen. A telítettség és igény függvényében különböző speciális kedvezményeket ajánlunk több típusú raktárunkra is. Keressen minket elérhetőségeinken, hogy átbeszélhessük a lehetőségeket. Iratkozzon fel a hírlevelünkre, és értesüljön elsőként aktuális akciónkról!

  1. Mennyi a legrövidebb idő, amire kibérelhetem a raktárt?

A minimális bérleti idő egy naptári hónap.
Maximális bérleti idő nincs. Addig veheti igénybe a szolgáltatásunkat, ameddig csak szeretné.

  1. Milyen hosszú ideig bérelhetem a raktáram?

Ameddig csak szeretné. Az önkiszolgáló raktárainál nincs maximális bérleti idő. Addig tárolhatja nálunk értékeit, ameddig szükséges.

  1. Átköltözhetek másik raktárba, ha kisebb vagy nagyobb területre van szükségem?

Igen. Bármikor könnyedén átköltözhet egy másik méretű raktárba, ha változnak az igényei, amennyiben van rendelkezésre álló szabad raktár a kívánt méretben.

  1. Hogyan mondhatom fel a bérleti szerződést?

Minden bérleti szerződés alapvetően határozott időre szól. Ha határozatlan időre szól, akkor 2 hónap felmondási idővel tervezhet. A felmondó nyilatkozatát kell eljuttatnia hozzánk. A nyilatkozatot aláírva elküldheti postán vagy e-mailen.

  1. Hogyan kell visszaadnom a raktárt?

A szerződés utolsó napján át kell adnia a raktárszobát ugyanolyan állapotban, ahogy azt átvette. A munkatársaink ezt ellenőrzi, és ha mindent rendben talál, akkor aláírják a raktárátadási nyilatkozatot.

  1. Hogyan kapom vissza a befizetett biztosítéki letétem (kaució)?

A biztosítéki letétet visszautaljuk a szerződés bontását követően. A kaució összegét a szerződés záró napját követő egy héten belül utaljuk a bankszámlájára, amennyiben sértetlenül adta vissza a raktárt, vagy nincs kifizetetlen számlája.

  1. Van valaki a raktárban, akivel beszélhetek, ha bármilyen problémám adódna?

Igen. A hét minden napján tud segítséget kérni szakavatott munkatársunktól, keressenek minket az elérhetőségeinken. Lehetőség van távoli segítségnyújtásra is.